Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Obraza dla Lublina czy skuteczna reklama?

Utworzony przez eee tammmm, 20 grudnia 2008 r. o 01:24 Powrót do artykułu
Prawda w oczy kole. Wystarczy przejść się po Czechowie wieczorem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zgadzam się, prawda w oczy kole. Lublin to miasto studentów bez perspektyw na rozwijającą prace podczas studiów i po też, więc co mamy - jedno wielkie chlanie piwa, a niewątpliwie Perła przyczyniła się do utrwalenia wizerunku piwa jako symbolu dobrej zabawy. Pamiętam jakim szpanem było w gimnazjum(9 lat temu) picie piwa, ale teraz to już jest niemal wymóg. Producenci piwa osiągnęli marketingowy sukces - wykreowali zapotrzebowanie na swój produkt na niesamowitą skale, a przeciętny Polak łykną to z pierwszym łykiem żółtego płynu i zostaje mu to do końca życia. tak więc myślę że ta reklama jest dobra wizytówką naszego miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
REKLAMA JAK REKLAMA. ANI LEPSZA ANI GORSZA. MNIE NIE RAZI. A LUBLIN MIASTO PERŁY I STUDENTÓW CZY SIĘTO KOMUŚ PODOBA CZY NIE!!!A I TAK TO MIASTO ZAŚCIANKOWE PRZEZ TAKICH DZIAŁACZY JAK....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy władze naszego miasta naprawdę nie mają innych zmartwień? Boli ich reklama na wlocie z Warszawy, a nie wstydzą się codziennych korków ulicznych i fatalnej nawierzchni na jedynym wjeździe ze stolicy? PERŁA jest jedną z sztandarowych wizytówek Lubelszczyzny, co pokazała ostatnio bodaj sonda internetowa, więc dlaczego się tym nie chwalić? A reklama ma szokować! Dzięki rozpoznowalności tej marki korzysta przecież miasto (imprezy kulturalne, sport i inne). O co chodzi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kraków reklamuje się przez choinki i co to ma znaczyć że to pusta zalesiona kraina?Zgadzam się z niektórymi że wsytdem to jest krzywa wylotówka do warszawy a nie reklama.Wstydem jest to że zarabiamy grosze,nie mamy stadionu,dobrych basenów czy dobrego sportu wyczynowego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może ktoś jeszcze pamięta która to radna tańczyła na stole gdy gościła w Izraelu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a mi się bardzo podoba:)ale jak zwykle znalazła się zgraja oburzonych
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szanowni Działacze, Panie Redaktorze tym artykułem zareklamował Pan Perłę nie tylko na lubelszczyźnie ale również w kraju, a tak na marginesie to wyścig kolarzy Tour de Pologne w lublinie raczej lepiej zareklamował lublin w kraju niż jeden bilbord PERłY. GRATULACJE!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...